Adelaide
Botanic Park
Araucaria bidwilli (Bunya Buny of Bunya Pine) - 1/90



Adelaide
Botanic Park
Araucaria bidwilli (Bunya Buny of Bunya Pine)  -  1/90


Adelaide
Botanic Garden
Bamboe - 2/90



Adelaide
Botanic Garden
Bamboe  -  2/90


Adelaide
Botanic Garden
Bamboe - 3/90



Adelaide
Botanic Garden
Bamboe  -  3/90


Adelaide
North Terrace - 4/90



Adelaide
North Terrace  -  4/90


Adelaide
Free City Connection
Gratis vervoer door de binnenstad - 5/90



Adelaide
Free City Connection
Gratis vervoer door de binnenstad  -  5/90


Adelaide
North Terrace
Schotse Kerk (1851) - 6/90



Adelaide
North Terrace
Schotse Kerk (1851)  -  6/90


Adelaide
North Terrace
The Art Gallery of South Australia - 7/90



Adelaide
North Terrace
The Art Gallery of South Australia  -  7/90


Adelaide
North Terrace
'The life of stars', Lindy Lee (2018) - 8/90



Adelaide
North Terrace
'The life of stars', Lindy Lee (2018)  -  8/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
'Absence embodied’, Chiharu Shiota (2018)
Onze gids vertelt - 9/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
'Absence embodied’, Chiharu Shiota (2018)
Onze gids vertelt  -  9/90


Adelaide
North Terrace - 10/90



Adelaide
North Terrace  -  10/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Kist met VOC embleem’ (1700-1800)
Batavia (Jakarta) - 11/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Kist met VOC embleem’ (1700-1800)
Batavia (Jakarta)  -  11/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Pakana halssnoer’, Ashlee Murray (2021)
Tasmaanse zeeslakschelpen (regenboogkelp) - 12/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Pakana halssnoer’, Ashlee Murray (2021)
Tasmaanse zeeslakschelpen (regenboogkelp)  -  12/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Portrait study (Wilhelmina ‘Minnie’ Watt)’, Andrew MacCormac (1859) - 13/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Portrait study (Wilhelmina ‘Minnie’ Watt)’, Andrew MacCormac (1859)  -  13/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Evening shadows’, Louis Tannert (1889) - 14/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Evening shadows’, Louis Tannert (1889)  -  14/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
Sofa, Hill & Son (ca 1850)
Gemaakt van Red Cedar (reuzenlevensboom) - 15/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
Sofa, Hill & Son (ca 1850)
Gemaakt van Red Cedar (reuzenlevensboom)  -  15/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
Parfum houder, Henry Steiner (ca 1875)
Een emoe torent hoog boven een verguld emoe ei met bonen parfumflesjes,
een ontwerp van de naar Adelaide geëmigreerde Duitse zilversmid Steiner - 16/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
Parfum houder, Henry Steiner (ca 1875)
Een emoe torent hoog boven een verguld emoe ei met bonen parfumflesjes, 
een ontwerp van de naar Adelaide geëmigreerde Duitse zilversmid Steiner  -  16/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘A break away!’, Tom Roberts (1891)
Een veehouder probeert een stormloop van dorstige schapen in goede banen te leiden.
Roberts was vooral geïnteresseerd in het vastleggen van beweging. - 17/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘A break away!’, Tom Roberts (1891)
Een veehouder probeert een stormloop van dorstige schapen in goede banen te leiden.
Roberts was vooral geïnteresseerd in het vastleggen van beweging.  -  17/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘The drifting wreck’, James Shaw (1878) - 18/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘The drifting wreck’, James Shaw (1878)  -  18/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘The three shades’, Auguste Rodin (1883)
Dit bronzen beeld bestaat uit drie identieke afgietsels van een eerder standbeeld van Adam,
beïnvloed door Michelangelo’s fresco De schepping van Adam in de Sixtijnse Kapel in Rome. - 19/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘The three shades’, Auguste Rodin (1883)
Dit bronzen beeld bestaat uit drie identieke afgietsels van een eerder standbeeld van Adam, 
beïnvloed door Michelangelo’s fresco De schepping van Adam in de Sixtijnse Kapel in Rome.  -  19/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Lavish gnashing’, Tom Moore (2021) - 20/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Lavish gnashing’, Tom Moore (2021)  -  20/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Old Irish couple’, Gladys Reynell (1915) - 21/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Old Irish couple’, Gladys Reynell (1915)  -  21/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
'An idyll', Rupert Bunny (ca 1900) - 22/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
'An idyll', Rupert Bunny (ca 1900)  -  22/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
'The pink scarf', Hilda Rix Nicholas (1913) - 23/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
'The pink scarf', Hilda Rix Nicholas (1913)  -  23/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Boulevard Waterloo, Brussels – winter’, Ambrose Patterson (1909)
Detail - 24/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Boulevard Waterloo, Brussels – winter’, Ambrose Patterson (1909)
Detail  -  24/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘The holiday group – the bathers’, George W Lambert (1907) - 25/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘The holiday group – the bathers’, George W Lambert (1907)  -  25/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Mother and child’, Bessie Davidson (1914) - 26/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Mother and child’, Bessie Davidson (1914)  -  26/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Schoorsteenmantel’, Maude Vizard- Wholohan (1907)
Mahonie houtsnijwerk - 27/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Schoorsteenmantel’, Maude Vizard- Wholohan (1907)
Mahonie houtsnijwerk  -  27/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Plink-a-plong’, Tom Roberts (1893) - 28/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Plink-a-plong’, Tom Roberts (1893)  -  28/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
'Mother and child', Florence Fuller (ca 1885)
Detail - 29/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
'Mother and child', Florence Fuller (ca 1885)
Detail  -  29/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
'Monaro pioneer', Hilda Rix Nicholas (1923) - 30/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
'Monaro pioneer', Hilda Rix Nicholas (1923)  -  30/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
'Landscape at Pentecost', Grace Cossington-Smith (1929) - 31/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
'Landscape at Pentecost', Grace Cossington-Smith (1929)  -  31/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Figure in red’, Godfrey Miller (1955) - 32/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Figure in red’, Godfrey Miller (1955)  -  32/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Subway escalator’, Frank Hinder (1953)
Legt de snelheid, beweging en energie vast van de houten roltrappen
in Wynyard station in Sydney - 33/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Subway escalator’, Frank Hinder (1953)
Legt de snelheid, beweging en energie vast van de houten roltrappen 
in Wynyard station in Sydney  -  33/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
'Marilla', Adelaide Perry (1932) - 34/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
'Marilla', Adelaide Perry (1932)  -  34/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
'The artist and her friend', John D Moore (1930) - 35/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
'The artist and her friend', John D Moore (1930)  -  35/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Ruth’, Nora Heysen (1933) - 36/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Ruth’, Nora Heysen (1933)  -  36/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘The sisters’, Arthur Boyd (1954) - 37/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘The sisters’, Arthur Boyd (1954)  -  37/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Wonderful wondrous waterfall’, Seth Birchall (2023) - 38/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Wonderful wondrous waterfall’, Seth Birchall (2023)  -  38/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Other side of Rungutrjirpa (Simson’s Gap), Northern Territory, Albert Namatjira (1950s) - 39/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Other side of Rungutrjirpa (Simson’s Gap), Northern Territory, Albert Namatjira  (1950s)  -  39/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Sky piece (Melbourne, Barcelona, Madrid, Leon, Gijon, Palermo, Koh Samui)’,
Teelah George (2023) - 40/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Sky piece (Melbourne, Barcelona, Madrid, Leon, Gijon, Palermo, Koh Samui)’,
Teelah George (2023)  -  40/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Meeting a mangrove’, Christopher Bassi (2024)
Met een knipoog naar het scheppingsverhaal wordt door enkele aanraking
het leven geschonken aan de rode mangrove - 41/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Meeting a mangrove’, Christopher Bassi (2024)
Met een knipoog naar het scheppingsverhaal wordt door enkele aanraking 
het leven geschonken aan de rode mangrove  -  41/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
Sa Simula (In the Beginning), Marikit Santiago 2024
Haar familie afgebeeld als oude Tagalog-goden
met verwijzingen naar de Griekse en Romeinse mythologie - 42/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
Sa Simula (In the Beginning), Marikit Santiago 2024 
Haar familie afgebeeld als oude Tagalog-goden 
met verwijzingen naar de Griekse en Romeinse mythologie  -  42/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘The Velvet Underground (Lou Reed, Sterling Morrison, Maureen Tucker and Doug Yule)
at Andy Warhol’s 33 Union Square West Factory’, Billy Name (1969) - 43/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘The Velvet Underground (Lou Reed, Sterling Morrison, Maureen Tucker and Doug Yule) 
at Andy Warhol’s 33 Union Square West Factory’, Billy Name (1969)  -  43/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Bianca Jagger at Halston’s house, New York’, Andy Warhol (1976) - 44/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Bianca Jagger at Halston’s house, New York’, Andy Warhol (1976)  -  44/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
217 glazen bollen van verschillende afmetingen creëren
een dynamische cirkel, waarin enkele bezoekers zijn waar te nemen ... - 45/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
217 glazen bollen van verschillende afmetingen creëren 
een dynamische cirkel, waarin enkele bezoekers zijn waar te nemen ...  -  45/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Italian square’, Giorgio de Chirico (1951)
Ariadne gelegen op het Piazza d’Italia van Turijn
terwijl de stoomtrein door het midden sjokt - 46/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Italian square’, Giorgio de Chirico (1951)
Ariadne gelegen op het Piazza d’Italia van Turijn 
terwijl de stoomtrein door het midden sjokt  -  46/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘The black watchful’, Lynette Yiadom-Boakye (2018) - 47/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘The black watchful’, Lynette Yiadom-Boakye (2018)  -  47/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Circe invidiosa’, JW Waterhouse (1892)
Jaloerse tovenares Circe vergiftigt de zee om haar badende rivale Scylla
te veranderen in een afschuwelijk zeemonster - 48/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Circe invidiosa’, JW Waterhouse (1892)
Jaloerse tovenares Circe vergiftigt de zee om haar badende rivale Scylla 
te veranderen in een afschuwelijk zeemonster  -  48/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Bacchantes vase’, René Lalique (1927)
Nimfen vergezellen Dionysos, de god van de wijn - 49/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Bacchantes vase’, René Lalique (1927)
Nimfen vergezellen Dionysos, de god van de wijn  -  49/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Dragonflies’ broche, René Lalique (1905)
Libellen uit goud, Australisch opaal en emaille - 50/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Dragonflies’ broche, René Lalique (1905)
Libellen uit goud, Australisch opaal en emaille  -  50/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Salmacis’, Julius LeBlanc Stewart (1898) - 51/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Salmacis’, Julius LeBlanc Stewart (1898)  -  51/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Human human – cloisonné bust 3’, Ah Xian (2001) - 52/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Human human – cloisonné bust 3’, Ah Xian (2001)  -  52/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Lady Gaga: Mademoiselle Caroline Rivière’, Robert Wilson (2013)
Lady Gaga verbeeldt in deze video Caroline uit het portret van Jean Auguste Dominque Ingres
uit het Louvre. Tiener Caroline stierf binnen een jaar nadat het portret was voltooid.
Allengs verschijnen een traan en een sneeuwgans in beeld als symbolen voor de kortheid en de schoonheid van het leven. - 53/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Lady Gaga: Mademoiselle Caroline Rivière’, Robert Wilson (2013)
Lady Gaga verbeeldt in deze video Caroline uit het portret van Jean Auguste Dominque Ingres
uit het Louvre. Tiener Caroline stierf binnen een jaar nadat het portret was voltooid. 
Allengs verschijnen een traan en een sneeuwgans in beeld als symbolen voor de kortheid en de schoonheid van het leven.  -  53/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Untitled (tbomb)’, Daniel Boyd (2020)
Verjaardagsfeest met familiepicknick op het strand - 54/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Untitled (tbomb)’, Daniel Boyd (2020)
Verjaardagsfeest met familiepicknick op het strand  -  54/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Prairie à Éragny’, Camille Pissarro (1886) - 55/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Prairie à Éragny’, Camille Pissarro (1886)  -  55/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Onagadori on a cherry tree’, Michael Zavros (20233) - 56/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Onagadori on a cherry tree’, Michael Zavros (20233)  -  56/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Forgiven’, George Harcourt (1899) - 57/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Forgiven’, George Harcourt (1899)  -  57/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘River landscape with ferry’, Salomon van Ruysdael (1602)
Salomon, telg uit de Hollandse familie van landschapsschilders, Van Ruysdael,
die bestond uit de broers Salomon, Jacob Salomonszoon en Isaack en neef Jacob Isaackszoon - 58/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘River landscape with ferry’, Salomon van Ruysdael (1602) 
Salomon, telg uit de Hollandse familie van landschapsschilders, Van Ruysdael, 
die bestond uit de broers Salomon, Jacob Salomonszoon en Isaack en neef Jacob Isaackszoon  -  58/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Pierre de Wissant, monumental nude’, Auguste Rodin (1887)
Pierre was, samen met zijn broer Jacques, één van de zes burgers van Calais. - 59/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Pierre de Wissant, monumental nude’, Auguste Rodin (1887)
Pierre was, samen met zijn broer Jacques, één van de zes burgers van Calais.  -  59/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
Jacques de Wissant, monumental’, Auguste Rodin (1888)
Jacques is onderdeel van de beeldengroep ‘De burgers van Calais’ - 60/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
Jacques de Wissant, monumental’, Auguste Rodin (1888)
Jacques is onderdeel van de beeldengroep ‘De burgers van Calais’  -  60/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Pierre de Wissant, monumental nude’, Auguste Rodin (1887) - 61/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Pierre de Wissant, monumental nude’, Auguste Rodin (1887)  -  61/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Priestess of Delphi’, John Collier (1891)
Pythia, de priesteres, gezeten op haar tripod over sulfur damp,
voorspelde zij de toekomst als het Orakel van Delphi - 62/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Priestess of Delphi’, John Collier (1891)
Pythia, de priesteres, gezeten op haar tripod over sulfur damp, 
voorspelde zij de toekomst als het Orakel van Delphi  -  62/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Pumpkin’, Yayoi Kusama (2016) - 63/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Pumpkin’, Yayoi Kusama (2016)  -  63/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Poppet’, Augustus John (1928) - 64/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Poppet’, Augustus John (1928)  -  64/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Personification of winter’, Rosalba Carriera (ca 1740s) - 65/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Personification of winter’, Rosalba Carriera (ca 1740s)  -  65/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘The pinch of poverty’, Thomas Benjamin Kennington (1889)
Een dakloze moeder met haar drie jonge kinderen
verkoopt bloemen in een natte straat.
Doek werd geschilderd in opdracht om de stedelijke armoede
van London eind 19e eeuw onder de aandacht te brengen. - 66/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘The pinch of poverty’, Thomas Benjamin Kennington (1889)
Een dakloze moeder met haar drie jonge kinderen 
verkoopt bloemen in een natte straat.
Doek werd geschilderd in opdracht om de stedelijke armoede 
van London eind 19e eeuw onder de aandacht te brengen.  -  66/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Why be born a slave?’, Jean Baptiste Carpeaux (1868)
Een voorstudie voor de figuur Africa, onderdeel van de Parijse fontein
‘l’Observatoire’ in Jardin Marco Polo. Van dit beeld bestaan meerdere
uitvoeringen, in marmer, brons, gips en hier de terracotta versie. - 67/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Why be born a slave?’, Jean Baptiste Carpeaux (1868)
Een voorstudie voor de figuur Africa, onderdeel van de Parijse fontein 
‘l’Observatoire’ in Jardin Marco Polo. Van dit beeld bestaan meerdere 
uitvoeringen, in marmer, brons, gips en hier de terracotta versie.  -  67/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘A married couple’, Anthony van Dyck (1620) - 68/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘A married couple’, Anthony van Dyck (1620)  -  68/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Mary Milnes Gaskell at her easel’, Christina Robertson (1835) - 69/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Mary Milnes Gaskell at her easel’, Christina Robertson (1835)  -  69/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Les animaux’, Karel Appel (1956) - 70/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Les animaux’, Karel Appel (1956)  -  70/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Buck with cigar’, Marc Quinn (2009) - 71/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Buck with cigar’, Marc Quinn (2009)  -  71/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Zig-zag chair’, Gerrit Rietveld (ca 1937)
Rietveld’s iconische zigzagstoel wordt evenals zijn beroemde rood-blauwe stoel
nog altijd geproduceerd door het Italiaanse meubelbedrijf Cassina - 72/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Zig-zag chair’, Gerrit Rietveld (ca 1937)
Rietveld’s iconische zigzagstoel wordt evenals zijn beroemde rood-blauwe stoel
nog altijd geproduceerd door het Italiaanse meubelbedrijf Cassina  -  72/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Swan vase’, Thomas Allen (1876)
Wedgwood-vaas beschilderd met bijbelse voorstellingen - 73/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Swan vase’, Thomas Allen (1876)
Wedgwood-vaas beschilderd met bijbelse voorstellingen  -  73/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘The Bowmore Artemis’, Romeins 2e eeuw
(replica van een Grieks Artemis beeld)
Diana, godin van de jacht, zet in wapperende tuniek een achtervolging in. - 74/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘The Bowmore Artemis’, Romeins 2e eeuw 
(replica van een Grieks Artemis beeld)
Diana, godin van de jacht, zet in wapperende tuniek een achtervolging in.  -  74/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Woman artist giving a drawing lesson (self-portrait)’, Louise-Adéone Drölling (ca 1815)
Louise vertegenwoordigt de nieuwe golf vrouwelijke kunstenaars die opkwam in Parijs
na de Franse Revolutie, toen vrouwen eindelijk aan de academies mochten studeren.
Ze beeldt zichzelf af met de rode sjaal. - 75/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Woman artist giving a drawing lesson (self-portrait)’, Louise-Adéone Drölling (ca 1815)
Louise vertegenwoordigt de nieuwe golf vrouwelijke kunstenaars die opkwam in Parijs 
na de Franse Revolutie, toen vrouwen eindelijk aan de academies mochten studeren.
Ze beeldt zichzelf af met de rode sjaal.  -  75/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Titian’s niece’, Valentine Cameron Prinsep (1883) - 76/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Titian’s niece’, Valentine Cameron Prinsep  (1883)  -  76/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Cherry trees in full bloom at Arashiyama’, Utagawa Hiroshige (ca 1834)
Famous places in Kyoto
Lente met bloeiende kersenbomen langs de Hozu rivier - 77/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Cherry trees in full bloom at Arashiyama’, Utagawa Hiroshige (ca 1834)
Famous places in Kyoto
Lente met bloeiende kersenbomen langs de Hozu rivier  -  77/90


Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Men on the sea’, Clara Adolphs (1985) - 78/90



Adelaide
Art Gallery of South Australia
‘Men on the sea’, Clara Adolphs (1985)  -  78/90


Adelaide
Univeresity of Adelaide
Graduation Ceremonies - 79/90



Adelaide 
Univeresity of Adelaide
Graduation Ceremonies  -  79/90


Adelaide
Univeresity of Adelaide
Graduation Ceremonies
De vierkante hoed heet ‘mortarboard’ (specieplank) - 80/90



Adelaide 
Univeresity of Adelaide
Graduation Ceremonies
De vierkante hoed heet ‘mortarboard’ (specieplank)  -  80/90


Adelaide
Univeresity of Adelaide
Graduation Ceremonies - 81/90



Adelaide 
Univeresity of Adelaide
Graduation Ceremonies  -  81/90


Adelaide
Univeresity of Adelaide
Graduation Ceremonies
De vierkante hoed moet waterpas worden gedragen,
niet naar achteren of opzij gekanteld!
De rand moet zich één cm boven de wenkbrauw bevinden.
Kwastjes altijd over rechterslaap dragen tot einde ceremonie,
dan verplaatsen naar links! - 82/90



Adelaide 
Univeresity of Adelaide
Graduation Ceremonies
De vierkante hoed moet waterpas worden gedragen, 
niet naar achteren of opzij gekanteld! 
De rand moet zich één cm boven de wenkbrauw bevinden. 
Kwastjes altijd over rechterslaap dragen tot einde ceremonie, 
dan verplaatsen naar links!  -  82/90


Adelaide
Univeresity of Adelaide
Graduation Ceremonies - 83/90



Adelaide 
Univeresity of Adelaide
Graduation Ceremonies  -  83/90


Adelaide
University of Adelaide
Facculty of Arts, Business, Law and Economics
'Lower Napier', Finbarr Dac (2019) - 84/90



Adelaide
University of Adelaide
Facculty of Arts, Business, Law and Economics
'Lower Napier', Finbarr Dac (2019)  -  84/90


Adelaide
University of Adelaide
Waterveredeelstation - 85/90



Adelaide
University of Adelaide
Waterveredeelstation  -  85/90


Adelaide
University of Adelaide - 86/90



Adelaide
University of Adelaide  -  86/90


Adelaide
Univeresity of Adelaide - 87/90



Adelaide 
Univeresity of Adelaide  -  87/90


Adelaide
Botanic Park
In de bomen wonen Fllying Foxes, een vleermuizensoort - 88/90



Adelaide
Botanic Park
In de bomen wonen Fllying Foxes, een vleermuizensoort  -  88/90


Adelaide
Richmond Street
Free Little Art Gallery - 89/90



Adelaide
Richmond Street
Free Little Art Gallery  -  89/90


Adelaide
Richmond Street
Free Little Art Gallery - 90/90



Adelaide
Richmond Street
Free Little Art Gallery  -  90/90
<p align="center"><br> <a href="http://www.digitaldutch.com/arles/" target="_top" style="font-size: 10pt;">Generated with Arles Image Web Page Creator</a></p> </body> </html>