Melbourne
Vinyl, één van de inwoners van deze stad - 1/78



Melbourne  
Vinyl, één van de inwoners van deze stad  -  1/78


Melbourne
Louie, nog zo'n leuke inwoner - 2/78



Melbourne  
Louie, nog zo'n leuke inwoner  -  2/78


Melbourne, Sint Kilda road
'Australian Birds', Julian Opie (2020)
‘Many birds share our living space but, thanks to flight, are largely free to ignore us. It seems to me that animals are generally underrated and ignored in such a terrible way’ - 3/78



Melbourne, Sint Kilda road
'Australian Birds', Julian Opie (2020)
‘Many birds share our living space but, thanks to flight, are largely free to ignore us. It seems to me that animals are generally underrated and ignored in such a terrible way’  -  3/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Really Good', David Shrigley (2016) - 4/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Really Good', David Shrigley (2016)  -  4/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International, Triennial
'Garden of love lost', Diana Al-Hadid (2024)
Sheila, onze gids - 5/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International, Triennial
'Garden of love lost', Diana Al-Hadid (2024)
Sheila, onze gids  -  5/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Two old men disputing', Rembrandt Harmensz van Rijn (1628)
Zijn het de filosofen Hippocrates en Democritus, de apostelen Petrus en Paulus of gewoon 'twee oude mannetjes' - 6/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Two old men disputing', Rembrandt Harmensz van Rijn (1628)
Zijn het de filosofen Hippocrates en Democritus, de apostelen Petrus en Paulus of gewoon 'twee oude mannetjes'  -  6/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Portrait of a white-haired man', Rembrandt Harmensz van Rijn (1667)
Rembrandt's voorlaatste portret - 7/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Portrait of a white-haired man', Rembrandt Harmensz van Rijn (1667)
Rembrandt's voorlaatste portret  -  7/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'The banquet of Cleopatra', Giambattista Tiepolo (1744)
Cleopatra lost haar dure parel op in een glas azijn. Ze drinkt het op
en wint daarmee de weddenschap met Marcus Antonius om het meest extravagante banket. - 8/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'The banquet of Cleopatra', Giambattista Tiepolo (1744)
Cleopatra lost haar dure parel op in een glas azijn. Ze drinkt het op 
en wint daarmee de weddenschap met Marcus Antonius om het meest extravagante banket.  -  8/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Look 14, Ananda-Maya, gown and shoes', Iris van Herpen (2022)
Nederlands modehuis Iris van Herpen uit Amsterdam, maakt hier goede sier - 9/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Look 14, Ananda-Maya, gown and shoes', Iris van Herpen (2022)
Nederlands modehuis Iris van Herpen uit Amsterdam, maakt hier goede sier  -  9/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Trompe l'oeil with a letter rack holding newspapers, lettes, writing equipment and a comb', Edwaert Collier (1706)
Alweer een Nederlands werk - 10/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Trompe l'oeil with a letter rack holding newspapers, lettes, writing equipment and a comb', Edwaert Collier (1706)
Alweer een Nederlands werk  -  10/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Cleveland Bays', John Frederick Herring sr (1852) - 11/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Cleveland Bays', John Frederick Herring sr (1852)  -  11/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Haku' en 'Liquid skies / Gyrwynt', Franziska Furter (2023)
Storm, mist en orkanen, het ligt hier allemaal op de vloer.
Ik sta in het oog van de orkaan - 12/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Haku' en 'Liquid skies / Gyrwynt', Franziska Furter (2023)
Storm, mist en orkanen, het ligt hier allemaal op de vloer.
Ik sta in het oog van de orkaan  -  12/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Self-portrait', Joseph Wright of Derby (1768)
Elke tien jaar schilderde Wright een zelfportret - 13/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Self-portrait', Joseph Wright of Derby (1768)
Elke tien jaar schilderde Wright een zelfportret  -  13/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Elizabeth Farren as Hermione in The Winter's Tale', Joahn Zoffany (1780)
Eén van de meest bewonderde actrices van haar tijd - 14/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Elizabeth Farren as Hermione in The Winter's Tale', Joahn Zoffany (1780)
Eén van de meest bewonderde actrices van haar tijd  -  14/78


Melbourne
National Gallery of Victoria Internationa
'Miss Susanna Gale', Joshua Reynolds (1764)
Reynolds’ portret van Susanna, hier 14 jaar,
in opdracht van haar vader, een welgestelde suikerrietplanter - 15/78



Melbourne
National Gallery of Victoria Internationa
'Miss Susanna Gale', Joshua Reynolds (1764)
Reynolds’ portret van Susanna, hier 14 jaar, 
in opdracht van haar vader, een welgestelde suikerrietplanter  -  15/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'My mommy is beautiful', Yoko Ono (2024)
Yoko Ono vraagt de bezoeker hier een gedachte aan je moeder te wijden - 16/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'My mommy is beautiful', Yoko Ono (2024) 
Yoko Ono vraagt de bezoeker hier een gedachte aan je moeder te wijden  -  16/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'My mommy is beautiful', Yoko Ono (2024)
Je kunt plaatsnemen aan de ronde tafel om een boodschap of gedachte
aan je moeder te verwoorden. Ook wij maken van deze gelegenheid gebruik. - 17/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'My mommy is beautiful', Yoko Ono (2024) 
Je kunt plaatsnemen aan de ronde tafel om een boodschap of gedachte 
aan je moeder te verwoorden. Ook wij maken van deze gelegenheid gebruik.  -  17/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'My mommy is beautiful', Yoko Ono (2024)
Alle wanden zijn meer dan gevuld met vooral mooie herinneringen - 18/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'My mommy is beautiful', Yoko Ono (2024) 
Alle wanden zijn meer dan gevuld met vooral mooie herinneringen  -  18/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Portrait of a lady', William Beechey (19e eeuw) - 19/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Portrait of a lady', William Beechey (19e eeuw)  -  19/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Susanna Highmore', Joseph Highmore (1745)
Portret van zijn dochter Susanna, die van dieren hield,
vergezeld van twee katten een een papegaai - 20/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Susanna Highmore', Joseph Highmore (1745)
Portret van zijn dochter Susanna, die van dieren hield, 
vergezeld van twee katten een een papegaai  -  20/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Giovanna Maria Felice, wearing Italian costume', Anne Forbes (1771)
Eerder heette dit portret gewoon ‘An Italian girl’ - 21/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Giovanna Maria Felice, wearing Italian costume', Anne Forbes (1771)
Eerder heette dit portret gewoon ‘An Italian girl’  -  21/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'A taste of a poison paradise', Flora Yukhnovich (2023)
Dit werk is geïnspireerd door de Nederlandse stillevens
en heeft een titel uit Britney Spears’ Toxic. - 22/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'A taste of a poison paradise', Flora Yukhnovich (2023)
Dit werk is geïnspireerd door de Nederlandse stillevens 
en heeft een titel uit Britney Spears’ Toxic.  -  22/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'The wedding party', Jan Steen (1668)
Jan Steen’s huwelijk in de herberg toont dat een huwelijk
gebaseerd moet zijn op liefde en niet op geld - 23/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'The wedding party', Jan Steen (1668)
Jan Steen’s huwelijk in de herberg toont dat een huwelijk 
gebaseerd moet zijn op liefde en niet op geld  -  23/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Pyramid flower vase' (1690)
'De Grieksche A Pottery (Adriaen Kocx), Delft
Delfts aardwerk is één van de grootste Nederlandse verworvenheden van de 17e en 18e eeuw - 24/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Pyramid flower vase' (1690)
'De Grieksche A Pottery (Adriaen Kocx), Delft
Delfts aardwerk is één van de grootste Nederlandse verworvenheden van de 17e en 18e eeuw  -  24/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Rembrandt Harmensz van Rijn', studio of Rembrandt (ca 1660)
In 1933 aangekocht als een Rembrandt zelfportret,
maar tegenwoordig gezien als een werk van zijn leerlingen. - 25/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Rembrandt Harmensz van Rijn', studio of Rembrandt (ca 1660)
In 1933 aangekocht als een Rembrandt zelfportret, 
maar tegenwoordig gezien als een werk van zijn leerlingen.  -  25/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Second meal', Prudence Flint (2022) - 26/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Second meal', Prudence Flint (2022)  -  26/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Serpent-stem goblet' (17e eeuw)
Nederlands wijnglas met slangen steel - 27/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Serpent-stem goblet' (17e eeuw)
Nederlands wijnglas met slangen steel  -  27/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Portrait of a lady’, Mary Beale (1675)
Een vrouwelijke portretschilder - 28/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Portrait of a lady’, Mary Beale (1675)
Een vrouwelijke portretschilder  -  28/78


Melbourne, National Gallery of Victoria International
‘Edward Henry Lee, 1st Earl of Lichfield, and his wife Charlotte Fitzroy
as children’, Jacob Huysmans (1674)
De Vlaamse schilder Huysmans portretteert
de 10-jarige graaf Edward, verloofd met de 9-jarige Charlotte - 29/78



Melbourne, National Gallery of Victoria International
‘Edward Henry Lee, 1st Earl of Lichfield, and his wife Charlotte Fitzroy 
as children’, Jacob Huysmans (1674)
De Vlaamse schilder Huysmans portretteert 
de 10-jarige graaf Edward, verloofd met de 9-jarige Charlotte  -  29/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'How can I dance celebrate dream wonder the world with you',
Joël Andrianomearisoa (2022) - 30/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'How can I dance celebrate dream wonder the world with you', 
Joël Andrianomearisoa (2022)  -  30/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘The Lacemaker’, Louis-Léeopold Boilly (1793)
Boilly, groot bewonderaar van de Nederlandse schilders,
liet zich hier inspireren door onder meer Johannes Vermeer - 31/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘The Lacemaker’, Louis-Léeopold Boilly (1793)
Boilly, groot bewonderaar van de Nederlandse schilders, 
liet zich hier inspireren door onder meer Johannes Vermeer  -  31/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
Balkonscène - 32/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
Balkonscène  -  32/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
Venice and Murano Glass and Mosaic Company (1880)
Glaswerk uit Venetië - 33/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
Venice and Murano Glass and Mosaic Company (1880)
Glaswerk uit Venetië  -  33/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Sky blue Macchia with vermilion lip wrap', Dale Chihuly (1993) - 34/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Sky blue Macchia with vermilion lip wrap', Dale Chihuly (1993)  -  34/78


Melbourne, National Gallery of Victoria International
'Coffee pot’, Samuel Schellink (1902)
Koffiepot van porselein, gebakken door de Rozenburg Plateelfabriek in Den Haag
Haags bakkie - 35/78



Melbourne, National Gallery of Victoria International
'Coffee pot’, Samuel Schellink (1902)
Koffiepot van porselein, gebakken door de Rozenburg Plateelfabriek in Den Haag
Haags bakkie  -  35/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Tea and coffee service', Paul Follot (1902) - 36/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Tea and coffee service', Paul Follot (1902)  -  36/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Dragonfly table lamp', Louis Majorelle (1903)
Verrerie de Nancy - 37/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Dragonfly table lamp', Louis Majorelle (1903)
Verrerie de Nancy  -  37/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Etagère’, Louis Majorelle (1900) - 38/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Etagère’, Louis Majorelle (1900)  -  38/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Crossing lines’, Keith Haring, Jean Michel Basquiat (2020)
Een watermuur in de aankomsthal. Regenwater stroomt door het glas en creëert een natuurlijk filter tussen de drukte van de stad en de rustige afzondering en sfeer van het museum. - 39/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Crossing lines’, Keith Haring, Jean Michel Basquiat (2020)
Een watermuur in de aankomsthal. Regenwater stroomt door het glas en creëert een natuurlijk filter tussen de drukte van de stad en de rustige afzondering en sfeer van het museum.  -  39/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'All In', Thomas Price (2021) - 40/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'All In', Thomas Price (2021)  -  40/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Emoji', Smac McCreanor (2023)
Smac probeert emoji fysiek na te bootsen door dans en kleding.
Links de emoji, rechts zien we Smac - 41/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Emoji', Smac McCreanor (2023)
Smac probeert emoji fysiek na te bootsen door dans en kleding. 
Links de emoji, rechts zien we Smac  -  41/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Emoji', Smac McCreanor (2023)
Smac probeert emoji fysiek na te bootsen door dans en kleding.
Links de emoji, rechts zien we Smac - 42/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Emoji', Smac McCreanor (2023)
Smac probeert emoji fysiek na te bootsen door dans en kleding. 
Links de emoji, rechts zien we Smac  -  42/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Emoji', Smac McCreanor (2023)
Smac probeert emoji fysiek na te bootsen door dans en kleding.
Links de emoji, rechts zien we Smac - 43/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Emoji', Smac McCreanor (2023)
Smac probeert emoji fysiek na te bootsen door dans en kleding. 
Links de emoji, rechts zien we Smac  -  43/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Emoji', Smac McCreanor (2023)
Jong of oud, iedereen vermaakt zich hiermee - 44/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Emoji', Smac McCreanor (2023)
Jong of oud, iedereen vermaakt zich hiermee  -  44/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
Binnentuin - 45/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International    
Binnentuin  -  45/78


Melbourne, Southbank Boulevard
'Australia 108' (2020)
Het hoogste gebouw van Australië (316 m) met 1105 appartementen over ruim 100 etages.
De gouden ster bevat onder meer twee zwembaden, lounges, een theater, sportscholen en een luchttuin. - 46/78



Melbourne, Southbank Boulevard
'Australia 108' (2020)
Het hoogste gebouw van Australië (316 m) met 1105 appartementen over ruim 100 etages. 
De gouden ster bevat onder meer twee zwembaden, lounges, een theater, sportscholen en een luchttuin.  -  46/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘What it feels like for an artwork (Blue)’, Philipp Timischl (2022)

What does it feel like to be an artwork, permanently on display
and judged by an audience? - 47/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘What it feels like for an artwork (Blue)’, Philipp Timischl (2022)

What does it feel like to be an artwork, permanently on display 
and judged by an audience?  -  47/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Nude with cat’, Balthus (1949) - 48/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Nude with cat’, Balthus (1949)  -  48/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Nu à la lecture’, Robert Delauney (1915) - 49/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Nu à la lecture’, Robert Delauney (1915)  -  49/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Nu couché sur canapé rose’, Henri Matisse (1919)
Matisse schilderde meermaals zijn model Antoinette Amoux - 50/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Nu couché sur canapé rose’, Henri Matisse (1919)
Matisse schilderde meermaals zijn model Antoinette Amoux  -  50/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Femme au collier’, Dora Maar (1950) - 51/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Femme au collier’, Dora Maar (1950)  -  51/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Trilogy of the desert: Mirage’, Salvador Dali (1946)
Dali schilderde deze ter introductie van ‘Desert Flower’ parfum. - 52/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Trilogy of the desert: Mirage’, Salvador Dali (1946)
Dali schilderde deze ter introductie van ‘Desert Flower’ parfum.  -  52/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Piazza d’Italia’, Giorgio de Chirico (1953)
Op de voorgrond de slapende Ariadne - 53/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Piazza d’Italia’, Giorgio de Chirico (1953)
Op de voorgrond de slapende Ariadne  -  53/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Hybrid sculpture (Sphinx)’, Yinka Shonibare (2021) - 54/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Hybrid sculpture (Sphinx)’, Yinka Shonibare (2021)  -  54/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Meditation in an emergency’, Diego Cibelli (2019)
Covid-19; alledaagse gewoonten en voorwerpen kregen een nieuwe betekenis.
Cibelli gelooft dat noodsituaties ertoe aanzetten behoeften en prioriteiten opnieuw te evalueren. - 55/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Meditation in an emergency’, Diego Cibelli (2019)
Covid-19; alledaagse gewoonten en voorwerpen kregen een nieuwe betekenis. 
Cibelli gelooft dat noodsituaties ertoe aanzetten behoeften en prioriteiten opnieuw te evalueren.  -  55/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Girl in a hammock’, Ruth Sutherland (1910) - 56/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Girl in a hammock’, Ruth Sutherland (1910)  -  56/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Boulevard Montmartre, matin, temps gris’, Camille Pissarro (1897) - 57/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Boulevard Montmartre, matin, temps gris’, Camille Pissarro (1897)  -  57/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Boys on a river bank’, Paul Sérusier (1906) - 58/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Boys on a river bank’, Paul Sérusier (1906)  -  58/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘An interesting story’, James Tissot (1872)
Twee modieus geklede jonge vrouwen negeren een soldaat,
die verdiept is in zijn eigen verhaal - 59/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘An interesting story’, James Tissot (1872)
Twee modieus geklede jonge vrouwen negeren een soldaat, 
die verdiept is in zijn eigen verhaal  -  59/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Fédora (Portrait of Sarah Bernhardt)’, Alfred Stevens (1882)
Sara Bernhardt speelde de Russische prinses Fédora Romazoff in Sardou’s toneelstuk Fédora - 60/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Fédora (Portrait of Sarah Bernhardt)’, Alfred Stevens (1882)
Sara Bernhardt speelde de Russische prinses Fédora Romazoff in Sardou’s toneelstuk Fédora  -  60/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Portrait of Renée Delmas de Pont-Jest’, Louise Abbéma (1875) - 61/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Portrait of Renée Delmas de Pont-Jest’, Louise Abbéma (1875)  -  61/78


Melbourne,
National Gallery of Victoria International
‘Tête d’homme (head of a man)’
Aangekocht als een Vincent van Gogh in 1940, als zijnde de eerste Van Gogh in Australië.
In 2007 werd vastgesteld, dat dit werk niet van Van Gogh is, maar van een onbekende schilder. - 62/78



Melbourne, 
National Gallery of Victoria International
‘Tête d’homme (head of a man)’
Aangekocht als een Vincent van Gogh in 1940, als zijnde de eerste Van Gogh in Australië. 
In 2007 werd vastgesteld, dat dit werk niet van Van Gogh is, maar van een onbekende schilder.  -  62/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Mrs Fairbairn (Nancy Cunard)’, Alvaro Guevara (1919) - 63/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Mrs Fairbairn (Nancy Cunard)’, Alvaro Guevara (1919)  -  63/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Principia and her pet’, Paulina Olowska (2021) - 64/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Principia and her pet’, Paulina Olowska (2021)  -  64/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘The wheel of fortune’, Edward Burne-Jones (1885)
Vrouwe Fortuna en haar onverbiddelijke rad van fortuin - 65/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘The wheel of fortune’, Edward Burne-Jones (1885)
Vrouwe Fortuna en haar onverbiddelijke rad van fortuin  -  65/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘3MMM – rivalry’, Osamu Mori (2022)
Mori kerft een mensfiguur uit een 120 jaar oude kamferboom,
hiermee de leeftijd van de langst levende mens spiegelend - 66/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘3MMM – rivalry’, Osamu Mori (2022)
Mori kerft een mensfiguur uit een 120 jaar oude kamferboom, 
hiermee de leeftijd van de langst levende mens spiegelend  -  66/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Fell’, Ashley Jameson Eriksmoen (2023)
Dit werk is gemaakt van afgedankte meubelstukken. - 67/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Fell’, Ashley Jameson Eriksmoen (2023)
Dit werk is gemaakt van afgedankte meubelstukken.  -  67/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Fell’, Ashley Jameson Eriksmoen (2023)
Eriksmoen probeert het proces van verval om te keren,
door het afgedankte meubilair terug te brengen naar de oorspronkelijke
vorm van een boom - 68/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Fell’, Ashley Jameson Eriksmoen (2023)
Eriksmoen probeert het proces van verval om te keren, 
door het afgedankte meubilair terug te brengen naar de oorspronkelijke 
vorm van een boom  -  68/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Resonance’, Joshua Yeldham (2022)
Dit is een grijze mangrove aan Hawkesbury River.
Joshua maakt al zestien jaar kunst met deze boom. - 69/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Resonance’, Joshua Yeldham (2022)
Dit is een grijze mangrove aan Hawkesbury River. 
Joshua maakt al zestien jaar kunst met deze boom.  -  69/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Chaucer vase’, John Eyre (1882)
Op deze vaas zijn de vrouwen afgebeeld uit het gedicht ‘The Legend of Good Women’ van Geoffrey Chaucer. - 70/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Chaucer vase’, John Eyre (1882)
Op deze vaas zijn de vrouwen afgebeeld uit het gedicht ‘The Legend of Good Women’ van Geoffrey Chaucer.  -  70/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘No 1’, Shakuntala Kulkarni (2023)
Dit levensgrote rieten beeld toont een Indiase bruid. De jurk lijkt een harnas of een kooi, wat suggereert dat de bruid zowel beschermd als gevangen zit in deze traditie. - 71/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘No 1’, Shakuntala Kulkarni (2023)
Dit levensgrote rieten beeld toont een Indiase bruid. De jurk lijkt een harnas of een kooi, wat suggereert dat de bruid zowel beschermd als gevangen zit in deze traditie.  -  71/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Hamburger met veelbelovende schatten’, Song Wei (2022) - 72/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Hamburger met veelbelovende schatten’, Song Wei (2022)  -  72/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Apple, Li Lihong (2011)
Een mix van het logo van Apple, wat de Chinese markt betrad in de 20e eeuw met het traditionele Chinese ‘honderd bloemen’ motief uit de 17e eeuw. - 73/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Apple, Li Lihong (2011) 
Een mix van het logo van Apple, wat de Chinese markt betrad in de 20e eeuw met het traditionele Chinese ‘honderd bloemen’ motief uit de 17e eeuw.  -  73/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Fu dog’, Qing dynasty (1644-1911) - 74/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
‘Fu dog’, Qing dynasty (1644-1911)  -  74/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Promotional look’, Raja Gemini, ontwerper (2022)
Première van RuPaul’s Drag Race All Stars - 75/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
'Promotional look’, Raja Gemini, ontwerper (2022)
Première van RuPaul’s Drag Race All Stars  -  75/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International
Triennial
Een driejaarlijks evenement wat de wereld van vandaag wil vastleggen.
Er zijn 100 projecten en 120 artiesten. - 76/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International
Triennial
Een driejaarlijks evenement wat de wereld van vandaag wil vastleggen. 
Er zijn 100 projecten en 120 artiesten.  -  76/78


Melbourne
National Gallery of Victoria International - 77/78



Melbourne
National Gallery of Victoria International  -  77/78


Melbourne
Flinders Street Station - 78/78



Melbourne
Flinders Street Station  -  78/78
<p align="center"><br> <a href="http://www.digitaldutch.com/arles/" target="_top" style="font-size: 10pt;">Generated with Arles Image Web Page Creator</a></p> </body> </html>